Головна | Реєстрація | Вхід | RSSП`ятниця, 19.04.2024, 08:39

Сошниківська ЗОШ

Меню сайту
Пошук

Кабінет соціального педагога

Старущенко Олена Леонідівна

+380508119344

olenastar2510@gmail.com

 

Основні завдання соціальної служби:

1.Забезпечення якісного психологічного супроводу процесу навчання учнів ( робота з обдарованими дітьми,  професійна орієнтація).

2.Здійснення соціально-психологічної профілактики негативних явищ в учнівському середовищі.

3.Розвиток комунікативних здібностей дітей через участь  в загальношкільних міроприємствах, тренінгових заняттях.

 

Графік

роботи соціального педагога

Старущенко Олени Леонідівни

 

Дні тижня

Години роботи

Години консультацій

 

 

Понеділок

 

 

8ºº-13ºº

 

9ºº-10ºº

 

 

 

 

Вівторок

 

8ºº-13ºº

9ºº-10ºº

 

 

 

Середа

 

8ºº-13ºº

9ºº-10ºº

 

 

 

Четвер

 

8ºº-13ºº

9ºº-10ºº

 

 

 

П’ятниця

 

8ºº-13ºº

 

 

9ºº-10ºº

 

 

 

ВАЖЛИВІ ТЕЛЕФОНИ

Дитяча лінія 116 111 або 0 800 500 225;

Гаряча телефонна лінія щодо булінгу 116 000;
Гаряча лінія з питань запобігання з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації 116 123 або 0 800 500 335;

Уповноважений Верховної Ради з прав людини 0 800 50 17 20;
Уповноважений Президента України з прав дитини 044 255 76 75;
Центр надання безоплатної правової допомоги 0 800 213 103.

 

Поради та корисні посилання під час воєнного стану

 

Шановні друзі! Розуміємо, що важко, але надважливо зараз зберігати голову холодною і намагатись не піддаватись паніці! Ми підготували для Вас корисні поради, що допоможуть зберегти життя та здоров'я!

Дії населення в умовах виникнення НС

Поради в кризовій ситуації для цивільних

Перша психологічна допомога

Консультативна група кафедри психології ДТЕУ

Інформаційне забезпечення та кібергігієна

Дії: 

Не поширюйте інформацію про пересування військ Збройних сил України. 

Не поширюйте фейкові новини та не довіряйте сумнівній інформації. Базові знання з інформаційної гігієни можна отримати на безкоштовних курсах «Інформаційна гігієна. Як розпізнати брехню в соцмережах, в Інтернеті та на телебаченні»  та «Інформаційна безпека» . 

Якщо маєте час, пройдіть курс першої медичної допомоги. 

Зберіть важливі речі та документи в одному місці. Не забудьте про аптечку. 

Кібербезпека: увімкніть двофакторну аутентифікацію на всіх облікових записах, де є така можливість.

 Я чую сирену. Що робити? 

1) Зберігати спокій! 

2) Рухатись в укриття. Може бути кімната без вікон, підвал будинку, ванна. Вимкніть геолокацію в мобільному. 

3) Сирена триває 3 хв. Потім повторюється. Поралельно іде інформування населення у соцмережах з усіх можливих каналів про можливість удару з повітря. Припинення сигналу не означає, що потрібно покинути укриття. 

4) Про ПОЧАТОК тривоги і її ЗАВЕРШЕННЯ всіх журналістів і блогерів міста повідомляє штаб з НС окремим каналом комунікації, а вони поширюють це в маси. Чекайте інформації, що небезпека минула. 

5) Зберігайте режим максимальної тиші в месенджерах. Пише той, хто володіє достовірною інформацією. Решта - слухають! 

6) Зберігайте спокій.

 

Підтримка дітей з особливими освітніми потребами: практичні поради

Часто вчителям інклюзивних класів доводиться стикатися із ситуаціями, коли потрібно швидко діяти, креативити й намагатись весь час бути на два кроки попереду освітнього процесу. Перед педагогами щодня виникає чимало викликів і запитань, на які, часом, не так легко знайти відповіді.

Про особливості роботи педагога з дітьми з ООП розповів Артем Скоріков, дипломований фахівець за спеціальністю «Корекційна освіта», педагог-дефектолог. Під час вебінару Артем розкрив питання диференціації в інклюзивному класі, розповів про різницю таких понять, як вміння та навички учнів, маніпуляцію дітей тощо. 


Диференція в класі

До мене, як фахівця, часто звертаються вчителі з питанням «як правильно диференціювати клас». Відразу скажу, що не потрібно робити наочну диференціацію. Це тоді, коли вчитель розсаджує учнів за таким принципом: у першому ряді сидять лише сильні діти, у середньому – із середніми навичками, в останньому – зі слабкими навичками. Чомусь вчителі думають, що в такий спосіб учні будуть тягнутися одне до одного, але я закликаю так не робити. В інклюзивних класах – це взагалі табу. 

Коли діти помічають певний розподіл, між ними може виникнути недовіра. 

Як правильно робити диференціацію. Потрібно робити її невидимо. Поділіть учнів на групи, в якій буде 2-3 дітей із сильними знаннями, середніми й слабкими. Робота над завданням колективізує їх і змусить спілкуватися одне з одним. Змінюйте ці групи щодня, щоб діти не звикали. Я раджу всім працівникам інклюзивного класу мати чіткий план уроку. Коли ми говоримо про диференціацію, це саме той інструмент, який дозволяє вчителю якісно підготуватися до уроку з урахуванням всіх потреб учнів в класі. 


«Підкріплення» дитини з ООП

Коли вчитель бачить успіхи дитини, він хвалить її експресивними фразами «Петре, у тебе це добре вийшло. Я давно від тебе такого не чекав/ла». Після таких фраз вчитель може давати дитині інше завдання, і вона виконуватиме його з більшим захопленням. Але, щоб «підкріплення» не стосувались лише дітей з ООП, педагог може ходити вздовж ряду парт і хвалити кожного учня: «Марино, в тебе класно виходить», «Олю, гарно написала». 

Підтримуйте дітей і робіть «підкріплення» експресивно. 


Навички та вміння учнів

Для мене ці поняття різні. Вміння – це те, що учень намагався довго зробити й в нього це нарешті вийшло. Навички – це вміння, відпрацьовані до автоматизму, які згодяться школяру у житті. Вихователям і асистентам вихователів у ЗДО варто розвивати в дітей таку навичку, як терплячість. Адже у школі їм важко висидіти урок і концентруватись на завданні. 


Маніпуляції дитини

Маніпуляція – це систематичні дії, направлені на впровадження якихось своїх цілей і намірів, які не збігаються з актуальними потребами в цей момент. Наприклад, учитель проводить урок, а дитина починає ставити незручні запитання, кричати, підскакувати. Як педагогу зрозуміти, що це – маніпуляція? 

Ці дії повинні відбуватися систематично. 

Як над цим працювати. Я, як асистент вчителя, застосовую техніку «стоп старту». Якщо мені незрозуміло, чому учень себе так поводить, я виходжу з ним у коридор і з’ясовую, що його не влаштовує. Спокійно розбираю цю ситуацію.

У молодшій школі вчителям трішки важче. Наприклад, дитина з самого ранку прийшла на урок не в гуморі, бо вдома щось трапилось. Педагогу важко перемкнути її увагу чи змінити її діяльність. У такому випадку, необхідно зателефонувати батькам і попросити їх забрати малечу зі школи. Ви поки що не можете впоратись з цією ситуацією, але в майбутньому обов’язково спробуєте в усьому розібратись. 

У старших класах з дитиною постійно контактує асистент вчителя. Йому потрібно бути завжди на «низькому старті». Поступово таких ситуацій буде менше, адже дитина знатиме, до кого їй можна звернутися. У процесі заспокоєння дитини, фахівець з дитиною домовляється про її поведінку, ставить певні умови. Учитель має дізнатися, про що спеціаліст домовився з дитиною, щоб уникнути незрозумілих ситуацій. 

 

Час
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Сайт існує
Друзі сайту
Форма входу

Copyright MyCorp © 2024